+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

SPA HOTEL THERMAL Recenze

Hodnocení hotelu

82%
Velmi dobré

dle 60 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    88%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    75%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 20.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ladislav Jurka

rodina se staršími dětmi, 4.1.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Výhled, rychlé výtahy, welness, dobré odhlučnění.

  • Chování některých mezinárodních hostů.

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Dagmar Nováková

jednotlivec, 5.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemná vstupní lékařská prohlídka, rozhovor s MUDr. Nevidomym. Výhoda procedur v hotelu. Bohatá nabídka místní kuchyně. Skvělé.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 5.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Chodcová Alena

dospělý pár, 13.11.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Krásně zrekonstruované balneo v hotelu. Výborná strava, velký výběr po celou dobu stanovených časů.

  • Mimo provoz byl nově zrekonstruovaný bazén v hotelu, údajně po otevření vyhořel. Dostali jsme na recepci lístky do bazénu v Alžbětiných lázních. Díky tomu jsme měli 50% slevu na parkování.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jaroslav Doležal

jednotlivec, 9.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Příjemný a vstřícný personál.Vynikající a chutná strava.Pěkný pokoj.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vaclav

dospělý pár, 4.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Alfred Peiker

dospělý pár, 27.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimíra Lešková

dospělý pár, 20.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • V hotelu bylo ubytováno málo lidí, tak že pobyt zde byl klidný. Jídlo bylo dobré.

  • Zastaralé vybavení pokoje, tvrdá matrace, v koupelně nebyl sprchový kout, vana neměla ani závěs. Bazén byl studený. Pití k večeři nám nabídli až u dezertu.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
3

Oleg BRUK

jednotlivec, 12.12.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Všechno v jednom hotelu.

  • Na pokoji 1422 jsem v prosinci vyháněl mouchy.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 21.11.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt se nám moc líbil, služby i strava perfektní. Personál jídelny vynikající.

  • Obsluha na baru by mohla pracovat spolehlivěji, nemělo by se jí stát, že se omlouvá, že některé nápoje už došly.... Na recepci se mi nelíbilo, že odcházející hosty od ubytovávají až po lustraci pokoje - je-li vše OK. Připadá mi to ponižující. Recepční navíc neví jaké slevy a služby nabízí příslušný balíček služeb, hledá (poměrně dlouho) je -li nabízená sleva pravdivá a místo omluvy to prezentuje slovy "Tak já vám to tedy dám."

Personál
6
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Bohuslav Panuška

jednotlivec, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Miloslava Černá

jednotlivec, 6.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Michaela Konečná

jednotlivec, 3.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Vše, co bylo v nabídce, bylo splněno a dodrženo. Velmi milý a ochotný personál.

  • V koupelně byl cítit pisoár.

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Milan Hradec

dospělý pár, 2.11.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • stav a vzdálenost parkoviště, neútulný vchod do hotelu

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

JUDr. Jaroslav Skoták

jednotlivec, 31.10.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Nabízený program prodlouženého víkendu neměl chybu. Užili jsme si nejen KV, ale i pohody hotelu. Procedury, bazén, sauny, klid a pohoda. Jídlo nadstandartní. Velmi pěkný byl program Vivat Čajkovskij.

  • Někde se stala chyba v celých KV. Kávu za 60 - 90 Kč a pivo za 80 kč si nedá moc hostů. Bude-li se takto pokračovat, budou tuzemští hosté jezdit jinam. Není to problém hotelu, ale za kulturou nebylo skoro kam jít.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 31.10.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Poloha hotelu, možnost pobytu se psem, kvalita a množství jídla, léčebné procedury.

  • Obsluha ve Film café - pomalá.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimira Viktorie Gucfa

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Služby bez nedostatků Přivětivost personálu jak hotelu tak balneo a welnes Čistota včetně denního úklidu pokoje (péče o komfort) Vysoká úroveň stravování ( bufetový zpúsob snídaně i večeře) s velkým výběrem a vysokou kvalitou přípravy jídel i servírování Přívětívost na každém kroku.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
0

Karel Koberstein

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Chování některých movitých klientů z východu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Romana Benešová

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Hotel má ochotný personál a velký výběr celkem kvalitního jídla. Průměrně vybavené pokoje.

  • Velmi znečištěné přehozy na postelích - nechutné neidentifikovatelné skvrny. Opotřebované župany menších velikostí. Nelze se domluvit na procedurách dopředu, přijímací procedura je poměrně zdlouhavá - připraví klienta o 2 h času z pobytu. Některé procedury z kapacitních důvodů nelze, jiné nelze o víkendu, apod.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5