+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

SPA HOTEL THERMAL Recenze

Hodnocení hotelu

81%
Velmi dobré

dle 54 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    87%
  • Vybavení

    82%
  • Pohodlí

    76%
  • Poměr cena/kvalita

    74%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Vaclav

dospělý pár, 4.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Alfred Peiker

dospělý pár, 27.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimíra Lešková

dospělý pár, 20.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • V hotelu bylo ubytováno málo lidí, tak že pobyt zde byl klidný. Jídlo bylo dobré.

  • Zastaralé vybavení pokoje, tvrdá matrace, v koupelně nebyl sprchový kout, vana neměla ani závěs. Bazén byl studený. Pití k večeři nám nabídli až u dezertu.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
3

Oleg BRUK

jednotlivec, 12.12.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Všechno v jednom hotelu.

  • Na pokoji 1422 jsem v prosinci vyháněl mouchy.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 21.11.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt se nám moc líbil, služby i strava perfektní. Personál jídelny vynikající.

  • Obsluha na baru by mohla pracovat spolehlivěji, nemělo by se jí stát, že se omlouvá, že některé nápoje už došly.... Na recepci se mi nelíbilo, že odcházející hosty od ubytovávají až po lustraci pokoje - je-li vše OK. Připadá mi to ponižující. Recepční navíc neví jaké slevy a služby nabízí příslušný balíček služeb, hledá (poměrně dlouho) je -li nabízená sleva pravdivá a místo omluvy to prezentuje slovy "Tak já vám to tedy dám."

Personál
6
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Bohuslav Panuška

jednotlivec, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Miloslava Černá

jednotlivec, 6.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Michaela Konečná

jednotlivec, 3.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Vše, co bylo v nabídce, bylo splněno a dodrženo. Velmi milý a ochotný personál.

  • V koupelně byl cítit pisoár.

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Milan Hradec

dospělý pár, 2.11.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • stav a vzdálenost parkoviště, neútulný vchod do hotelu

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

JUDr. Jaroslav Skoták

jednotlivec, 31.10.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Nabízený program prodlouženého víkendu neměl chybu. Užili jsme si nejen KV, ale i pohody hotelu. Procedury, bazén, sauny, klid a pohoda. Jídlo nadstandartní. Velmi pěkný byl program Vivat Čajkovskij.

  • Někde se stala chyba v celých KV. Kávu za 60 - 90 Kč a pivo za 80 kč si nedá moc hostů. Bude-li se takto pokračovat, budou tuzemští hosté jezdit jinam. Není to problém hotelu, ale za kulturou nebylo skoro kam jít.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 31.10.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Poloha hotelu, možnost pobytu se psem, kvalita a množství jídla, léčebné procedury.

  • Obsluha ve Film café - pomalá.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimira Viktorie Gucfa

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Služby bez nedostatků Přivětivost personálu jak hotelu tak balneo a welnes Čistota včetně denního úklidu pokoje (péče o komfort) Vysoká úroveň stravování ( bufetový zpúsob snídaně i večeře) s velkým výběrem a vysokou kvalitou přípravy jídel i servírování Přívětívost na každém kroku.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
0

Karel Koberstein

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Chování některých movitých klientů z východu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Romana Benešová

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Hotel má ochotný personál a velký výběr celkem kvalitního jídla. Průměrně vybavené pokoje.

  • Velmi znečištěné přehozy na postelích - nechutné neidentifikovatelné skvrny. Opotřebované župany menších velikostí. Nelze se domluvit na procedurách dopředu, přijímací procedura je poměrně zdlouhavá - připraví klienta o 2 h času z pobytu. Některé procedury z kapacitních důvodů nelze, jiné nelze o víkendu, apod.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 4.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
95 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Igor Kukura

jednotlivec, 6.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ing. Miroslav Beneš

jednotlivec, 14.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Vstřícný personál Čistota pokoje a koupelny Samostatné WC s WC-sprchou Krásné wellness Klid v ubytovací i wellness zóně Výborná kuchyně, velký výběr pokrmů včetně zeleniny a ovoce

  • Nesprávná informace o provozní době bazénu v Alžbětiných lázních vyřešena omluvou a voucherem na občerstvení

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Jitka Janečková

jednotlivec, 2.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Jolana Kolářová

ostatní, 29.3.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi slušný a inteligentní personál, vše naprosto v pořádku.

  • Bohužel tento hotel ma i klienty, kteří se neumí chovat a myslí si, že když maji peníze, tak můžou si vše dovolovat. Chování některých ruských a arabských klientů, pro tento hotel není dobrou reklamou. Do společenských mistnosti chodí s čepicí na hlavě, místo společenského oblečení si venou domací oblečení nebo to v čem spí. Bohužel jejích inteligence je na bodu mrazu. Ale pravděpodobně my je to nenaučíme. Přejí hotelu hodně slušných a inteligentních hostů. J.K.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jürgen Teichmann

jednotlivec, 2.1.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Die zentrale Lage.

  • Nicht gefallen hat : - Diese Durchgangszimmer - viel zu klein, das ist kein Komf. Doppelzimmer, die Minibartür könnte man aus Platzgründen nicht öffnen. Man könnte keinen Schreibtischstuhl plazieren ! - Aufzüge waren oft überlastet - Der Wellnessbereich viel zu klein, 8 Liegen ( was soll das ? ) die Sauna 8 Plätze. - Kaum Thermalwasser ( kein Thermalbad ) im Wellnessbereich. - Der Aussen-Anblick ihres Hotels ist eine Katastrophe. - Eine Schade für ihre Stadt und Ihr Hotel, dass seit 2 Jahren der Aussenpool still liegt, obwohl Sie damit noch immer Werbung machen. - Ich werde auch ihren Bürgermeister dazu einige Fragen stellen ! - Insgesamt hat Ihr Hotel eine 3 verdient.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.