+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

SPA HOTEL THERMAL Bewertungen

Hotelbewertung

81%
Sehr gut

by 55 reviews

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    87%
  • Ausstattung

    82%
  • Komfort

    77%
  • Preis-leistungverhältnis

    74%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
Bewertungen zeigen:
Sortieren nach:
Show:

Jaroslav Doležal

Einzelreisende, 9.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Příjemný a vstřícný personál.Vynikající a chutná strava.Pěkný pokoj.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vaclav

Älteres Paar, 4.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Alfred Peiker

Älteres Paar, 27.12.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimíra Lešková

Älteres Paar, 20.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • V hotelu bylo ubytováno málo lidí, tak že pobyt zde byl klidný. Jídlo bylo dobré.

  • Zastaralé vybavení pokoje, tvrdá matrace, v koupelně nebyl sprchový kout, vana neměla ani závěs. Bazén byl studený. Pití k večeři nám nabídli až u dezertu.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
3

Oleg BRUK

Einzelreisende, 12.12.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Všechno v jednom hotelu.

  • Na pokoji 1422 jsem v prosinci vyháněl mouchy.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
10

Anonymus

Einzelreisende, 21.11.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pobyt se nám moc líbil, služby i strava perfektní. Personál jídelny vynikající.

  • Obsluha na baru by mohla pracovat spolehlivěji, nemělo by se jí stát, že se omlouvá, že některé nápoje už došly.... Na recepci se mi nelíbilo, že odcházející hosty od ubytovávají až po lustraci pokoje - je-li vše OK. Připadá mi to ponižující. Recepční navíc neví jaké slevy a služby nabízí příslušný balíček služeb, hledá (poměrně dlouho) je -li nabízená sleva pravdivá a místo omluvy to prezentuje slovy "Tak já vám to tedy dám."

Personál
6
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Bohuslav Panuška

Einzelreisende, 21.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Text Stern)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Miloslava Černá

Einzelreisende, 6.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Michaela Konečná

Einzelreisende, 3.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Vše, co bylo v nabídce, bylo splněno a dodrženo. Velmi milý a ochotný personál.

  • V koupelně byl cítit pisoár.

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Milan Hradec

Älteres Paar, 2.11.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • stav a vzdálenost parkoviště, neútulný vchod do hotelu

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

JUDr. Jaroslav Skoták

Einzelreisende, 31.10.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Nabízený program prodlouženého víkendu neměl chybu. Užili jsme si nejen KV, ale i pohody hotelu. Procedury, bazén, sauny, klid a pohoda. Jídlo nadstandartní. Velmi pěkný byl program Vivat Čajkovskij.

  • Někde se stala chyba v celých KV. Kávu za 60 - 90 Kč a pivo za 80 kč si nedá moc hostů. Bude-li se takto pokračovat, budou tuzemští hosté jezdit jinam. Není to problém hotelu, ale za kulturou nebylo skoro kam jít.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonymus

Älteres Paar, 31.10.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Poloha hotelu, možnost pobytu se psem, kvalita a množství jídla, léčebné procedury.

  • Obsluha ve Film café - pomalá.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimira Viktorie Gucfa

Einzelreisende, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Služby bez nedostatků Přivětivost personálu jak hotelu tak balneo a welnes Čistota včetně denního úklidu pokoje (péče o komfort) Vysoká úroveň stravování ( bufetový zpúsob snídaně i večeře) s velkým výběrem a vysokou kvalitou přípravy jídel i servírování Přívětívost na každém kroku.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
0

Karel Koberstein

Einzelreisende, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Chování některých movitých klientů z východu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Romana Benešová

Einzelreisende, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Hotel má ochotný personál a velký výběr celkem kvalitního jídla. Průměrně vybavené pokoje.

  • Velmi znečištěné přehozy na postelích - nechutné neidentifikovatelné skvrny. Opotřebované župany menších velikostí. Nelze se domluvit na procedurách dopředu, přijímací procedura je poměrně zdlouhavá - připraví klienta o 2 h času z pobytu. Některé procedury z kapacitních důvodů nelze, jiné nelze o víkendu, apod.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonymus

Einzelreisende, 4.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
95 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Igor Kukura

Einzelreisende, 6.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ing. Miroslav Beneš

Einzelreisende, 14.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Vstřícný personál Čistota pokoje a koupelny Samostatné WC s WC-sprchou Krásné wellness Klid v ubytovací i wellness zóně Výborná kuchyně, velký výběr pokrmů včetně zeleniny a ovoce

  • Nesprávná informace o provozní době bazénu v Alžbětiných lázních vyřešena omluvou a voucherem na občerstvení

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Jitka Janečková

Einzelreisende, 2.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Jolana Kolářová

andere Gruppe, 29.3.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velmi slušný a inteligentní personál, vše naprosto v pořádku.

  • Bohužel tento hotel ma i klienty, kteří se neumí chovat a myslí si, že když maji peníze, tak můžou si vše dovolovat. Chování některých ruských a arabských klientů, pro tento hotel není dobrou reklamou. Do společenských mistnosti chodí s čepicí na hlavě, místo společenského oblečení si venou domací oblečení nebo to v čem spí. Bohužel jejích inteligence je na bodu mrazu. Ale pravděpodobně my je to nenaučíme. Přejí hotelu hodně slušných a inteligentních hostů. J.K.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.