+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL THERMAL Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 198 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Hana Soukupová

Gruppe von Freunden, 24.4.2024

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel má výbornou kuchyni i wellness a bazény, ale s ubytováním jsme nebyli úplně spokojeni. Rušil nás (i v noci) nepříjemný vrzavý zvuk z koupelny a záchoda. Výměnu pokojů nám nabídli v recepci až před poslední nocí, kdy už se nám stěhovat nechtělo. V koupelně byl trochu problém se sprchovou i umyvadlovou baterií, potřebovaly by opravit.

  • Kuchyně, wellness, výhled z pokoje.

  • Rušivé zvuky ze stropu koupelny a záchoda, špatně jsme kvůli tomu spali.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Valérie Pojer

Einzelreisender, 16.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Dobrý den, musím napsat co mě velmi rozčarovalo, a to, že pobyt je nabízený se službou 80min. koupání ve venkovním bazénu v areálu hotelu Termal. Z tohoto důvodu jsme si i tento pobyt vybrali. Po příjezdu jsme zjistili, že bazén je ve stavu rekonstrukce a nejspíš i dlouho bude. Podle mě klamání spotřebitele. Nemyslíte? Valérie Pojer

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
HOTEL THERMAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi nás mrzí, že jsme nebyli schopni poskytnout všechny služby, které jste měli v pobytu zahrnuté. Uzavření bazénu bylo velmi krátkodobé rozhodnutí, ke kterému jsme museli přistoupit po technických problémech. Rozumíme tomu, že jste byli zklamaní, bazén je opravdu velkým benefitem.



Budeme rádi, když přijmete naši omluvu. Nabízíme Vám na příští pobyt zakoupený přes Spa.cz slevu ve výši 20% a vstup na 3 hodiny do bazénu zdarma pro každou osobu, bez ohledu na typ pobytu.


Přejeme Vám krásné svátky.

S pozdravem

Tým hotelu Thermal

Karl-Heinz

Älteres Paar, 2.1.2020

Německo

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Lage

  • Die Zimmer sind abgewohnt. Rekonstruktion dringend erforderlich. Das Galadinner und das Programm ist in der Qualität gegenüber 2016 deutlich schlechter geworden. Die Halbpension am 31.12. wurde, obwohl wegen des Galadinnners nicht durchgeführt, nicht abgesetzt, so dass für das Dinner letztendlich trotz Reklamation 118 €/ P berechnet wurden. Gäste ohne HP zahlen nur 100 €. Das Hotel ist nicht mehr zu empfehlen.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 10.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.11.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pěkný pobyt a relax.

  • Pobyt se nám moc líbil, služby i strava perfektní. Personál jídelny vynikající.

  • Obsluha na baru by mohla pracovat spolehlivěji, nemělo by se jí stát, že se omlouvá, že některé nápoje už došly.... Na recepci se mi nelíbilo, že odcházející hosty od ubytovávají až po lustraci pokoje - je-li vše OK. Připadá mi to ponižující. Recepční navíc neví jaké slevy a služby nabízí příslušný balíček služeb, hledá (poměrně dlouho) je -li nabízená sleva pravdivá a místo omluvy to prezentuje slovy "Tak já vám to tedy dám."

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
8

Karel

Einzelreisender, 25.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • celková pohoda, vstřícnost personálu, nabídka služeb

  • Na pokoji č. 909 zapáchala stále zapáchající odpad v koupelně, proleželé matrace.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
HOTEL THERMAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme za hodnocení a čas, který jste věnoval psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a zároveň si vážíme Vašich komentářů ke zlepšení nabídky služeb. Budeme rádi, když Vás budeme moci znovu uvítat na jedné z Vašich dalších cest do Karlových Varů.
Tým hotelu Thermal

Josef Dvornák

Einzelreisender, 9.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vesela Vesela

Einzelreisender, 30.7.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Výhoda tohoto hotelu je venkovní bazén s termální vodou. Chválím i hotelovou kuchyni.

  • Vždy je co zlepšovat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
HOTEL THERMAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme za hodnocení a čas, který jste věnoval psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a budeme rádi, když Vás budeme moci uvítat na jedné z Vašich dalších cest do Karlových Varů.
Tým hotelu Thermal

Dušan Kočár

Einzelreisender, 22.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Helena Petrnoušková

Einzelreisender, 8.4.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel Thermal je příjemné místo pro relaxaci a odpočinek. Rekonstrukce pokojů se velmi povedla.

  • Výborná kuchyně, příjemný a ochotný personál, krásný bazén

  • Nedostatečný úklid pokoje při příjezdu vrstva prachu na nábytku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
8
Wert/Geld
6

Kamila Kocábová

Einzelreisender, 25.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Pohodlné postele , výhled , čistota , wellnes. Výhled z Diany ,motýlarium.

  • Lešení , nebyl k dispozici termální bazén , masáž v balíčku trvala 10 min, lístky do vánočního domu který byl vzdálený 8 km . Jídlo neodpovídalo ceně s očekávání . Ve 19,30 nebylo ve městě nic ani kde si dát svařak.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vladimír Novotný

Älteres Paar, 14.1.2019

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • hm, připlatili jsme si za pokoj superior - ve výsledku to znamenalo, že jsme bydleli v pokoji comfort + obdrželi níže vypsaný "nadstandard" (k vánočnímu balíčku příplatek za 5dní 6.000,-pro dva): 1) malá balená voda/os./den - když jsme si řekli, tak dodali (řekli jsme si 3x) 2) francouzská kosmetika - když jsme si řekli, tak doplnili prázdné dávkovače 3) vyhrazené místo v restauraci - v prázdné restauraci paní vrchní ukazovala stoly pro 4, že prý k nám někoho doposadí 4) dárek na uvítanou - na osobu káva a zákusek na kupon za 150,- (OK) 5) early check-in / late check-out (jen v případě volných kapacit a tento požadavek musí být zadán již při rezervaci, později není možné nárokovat) (OK) 100% NEPOMĚR VÝKON/CENA Karlovy Vary parádní, ale do Thermalu už nikdy

  • PERFEKTNÍ rautové snídaně i večeře pěkné a vybavené wellness centrum paráda hotel stojí uprostřed všeho

  • kavárna u recepce - studená (doslova) a neosobní

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4

Daniela Váchová

Einzelreisender, 8.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Prostředí hotelu je příjemné, lázeňské služby výborné. Personál hotelu i lázeňského oddělení je velmi vstřícný a ochotný.

  • Příjemné hotelové prostředí, velmi vstřícný personál lázeňských sužeb, lékařka, recepce i pokojské. Lázeňské služby jsou optimálně nastavené,

  • Dalo by se diskutovat o úměrnosti ceny za pobyt a služby, ale zřejmě je nastavena v souvislosti s klientelou hotelu, která je vesměs zahraniční. Nicméně, stálo by zato, zlepšit výběr a kvalitu stravování, které bylo velmi stereotypní. Stěžuji si ale na vystupování obsluhy hotelového parkoviště. Hlídač parkoviště byl velmi nevstřícný, až arogantní. Manžel pro mne přijel, když jsem končila lázeňský pobyt a odjížděla z hotelu. Slušně jsme se ptali, kde je možné na cca 30 min. zaparkovat, než naložíme zavazadla, když bylo horní parkoviště před recepcí plně obsazené. Hlídač manžela vyhnal s tím, ať zaparkuje někde jinde. Vůbec jej nezajímalo, že se jedná o hotelového hosta, který za svůj pobyt řádně zaplatil. Manžel zaparkoval tedy v halovém parkovišti a když jsme odjížděli a platila jsem za parkovné cenu 40 Kč, stanovenou za 1 hod pakování, automat ode mne požadoval 50 Kč. Řekla jsem to hlídači, že automat má zřejmě závadu (aniž jsem požadovala těch 10 Kč zpět) a dotyčná obsluha parkoviště mně hrubě odbyla, ať si nevmýšlím. Pro informaci - událo se to 6.9. před 12:00. Neměl by management hotelu dbát i na úroveň souvisejících služeb, které k hotelu patří? To opravdu nepřispívá k dobrému jménu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
HOTEL THERMAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Váchová,

děkujeme Vám za pobyt v našem hotelu a za komentáře, které nám pomáhají zlepšovat kvalitu nabízených služeb. Vaši stížnost na chování obsluhy parkoviště jsme důkladně prošetřili a vyvodili z ní důsledky. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnost a věříme, že nám i přesto zachováte přízeň.

Bc. Lucie Veselská
PR & GR manager
359 002 600

Anonym

Älteres Paar, 2.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • poloha hotelu v centru , super bazén

  • Nejsme žádní kritici, ale na snídani míchaná vajíčka byla něčím nedefinovatelným nastavovaná a nebyla chuťově dobrá, párky i klobásy byly po všechny 3 dny studené , i když jsme na snídaně chodili od 7 hod. Jinak vše OK.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

pí. Bravencová

Älteres Paar, 12.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Hotel měl dobré umístění při dění Karlovarského festivalu, nicméně jelikož jsme měly ubytování ve 13 patře, které doposud není rekonstruované, pokoj opravdu k ceně byl podprůměrný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Kateřina Jandová

Einzelreisender, 22.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotel Thermal je perfektně vymyšlený, nad přechod v županu k velkému bazénu na skále prostě není. Personál velmi milý a ochotný, možná pokoje (standard) nedosahují na čtyři hvězdy ani náhodou, ale naprosto pohodě je nažene servis a personál hotelu.

  • Koncept hotelu, servis a personál, výborné jídlo.

  • Pokoje (ty standardní) mají nejlepší za sebou, špinavé stínítko u lampy, odřené zdi, výmalba na stropě už se chystá na spadnutí, na čtyřhvězdičkový hotel hodně slabé, i když to zase vyváží výhled.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
4

Miroslav

Einzelreisender, 25.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Docela dobré.Az na výjimky.

  • Venkovni i vnitrni bazen, vyrivka ,snídaně,večeře i procedury ty byli vynikajici.

  • Vnitrni bazen a tělocvična otevrena od 13 hod. Neskutečný bordel kolem a uvnitr hotelu.Priprava na festival.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 19.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Procedury v hotelu,bazén a spa v hotelu byli super. Nejlepší byl termální bazének venku.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 14.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • výborné snídaně a dobrá káva, služby Spa, možnost využití termálního bazénu v ceně pobytu

  • stavební hluk, zima v restauraci, nevyhřívané talíře při večeři, v pokoji tvrdé matrace ,neseřízené kliky u dveří a okna, malý tlak ve sprše

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petr Dvořák

Älteres Paar, 11.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • výborná kuchyně

  • zastaralé prostředí (garáže)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6