+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL THERMAL Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 199 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

andere Gruppe, 19.9.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Výborné

  • Sauny, procedury, jídlo vynikajicí

  • Přístup z podzemního parkoviště je hrozný, kazí dobre jméno hotelu hned při příjezdu

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
HOTEL THERMAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám za hodnocení a čas, který jste vložil do psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání. Děkujeme i za komentář ohledně podzemního parkoviště. Hotelové garáže jsou tématem, kterým se v budoucnu v rámci rekonstrukce chceme zabývat. Znovu děkujeme za hodnocení a doufáme, že Vás budeme moci znovu uvítat.
Tým hotelu Thermal

Robert Laštovica

Einzelreisender, 27.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jaromír Kotyk

Einzelreisender, 4.4.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • chybělo bezlaktozové mléko

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
HOTEL THERMAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu. Potraviny pro speciální diety rádi zajistíme na požádání.
S pozdravem
Tým hotelu Thermal

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Radek Neškrabal

Älteres Paar, 15.9.2019

Hodonín Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pouze poděkování recepci ve skvělé práci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

JUDr. Jaroslav Skoták

Einzelreisender, 31.10.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Do Karlových Varů jsme se vrátili po osmnácti letech. Mnohé se změnilo, často k horšímu. Není to ale problém Thermalu. Zde jsme byli nadmíru spokojeni. Tehdy jsme na hotel hleděli jako na místo, kde se nemůžeme nikdy ubytovat, ale tento víkend nám ukázal, že to možné je. Služby byly vzorové (chování personálu, procedury, stravování, čistota), cena pobytu byla akceptovatelná bez výhrad. Pokud bude hotel nabízet obdobné balíčky, určitě se klienti přihlásí.

  • Nabízený program prodlouženého víkendu neměl chybu. Užili jsme si nejen KV, ale i pohody hotelu. Procedury, bazén, sauny, klid a pohoda. Jídlo nadstandartní. Velmi pěkný byl program Vivat Čajkovskij.

  • Někde se stala chyba v celých KV. Kávu za 60 - 90 Kč a pivo za 80 kč si nedá moc hostů. Bude-li se takto pokračovat, budou tuzemští hosté jezdit jinam. Není to problém hotelu, ale za kulturou nebylo skoro kam jít.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jindra Černá

Einzelreisender, 22.9.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velká ochota personálu, jak v restauracích, v baru, tak profesionalita zdravotnického personálu (výborná masérka Rozmanitost a výborná chuť všech podávaných jídel

  • Nelíbili se mi tvrdé postele.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Antonín Vávra

Einzelreisender, 28.8.2011

Chrudim, ČR

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Chování personálu a většina poskytovaných služeb je na vysoké úrovni. Malý problém je s činností výtahů dle mého názoru není dostačující kapacita. ( v době našeho pobytu byl navíc jeden výtah mimo provoz a nebyl během čtyř dnů vůbec zprovozněn). Rovněž si myslím, že parkování by již mělo být buď součástí ubytování, potom tedy již zdrarma, nebo by mělo být hrazeno nějakým poplatkem při zahájení ubytování .

  • Chování personálu a většina poskytovaných služeb je na vysoké úrovni. Malý problém je s činností výtahů dle mého názoru není dostačující kapacita. ( v době našeho pobytu byl navíc jeden výtah mimo provoz a nebyl během čtyř dnů vůbec zprovozněn). Rovněž si myslím, že parkování by již mělo být buď součástí ubytování, potom tedy již zdrarma, nebo by mělo být hrazeno nějakým poplatkem při zahájení ubytování .

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Olga Černá

Einzelreisender, 19.10.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • V hotelu bylo příjemně, zaměstnanci ochotní. Mohu doporučit.

  • Masáže a koupele. Jídlo velmi dobré. Pokoj útulný a čistý.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Oleg BRUK

Einzelreisender, 12.12.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Všechno v jednom hotelu.

  • Na pokoji 1422 jsem v prosinci vyháněl mouchy.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Vladimira Viktorie Gucfa

Einzelreisender, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Služby bez nedostatků Přivětivost personálu jak hotelu tak balneo a welnes Čistota včetně denního úklidu pokoje (péče o komfort) Vysoká úroveň stravování ( bufetový zpúsob snídaně i večeře) s velkým výběrem a vysokou kvalitou přípravy jídel i servírování Přívětívost na každém kroku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
0

Jitka Janečková

Einzelreisender, 2.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Tomáš Luhan

Einzelreisender, 31.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Příjemné místo v centru lázní

  • Velmi ochotný a profesionální personál, vnitřní bazén a wellness k dispozici

  • kolísající síla signálu WiFi

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Irena Němcová

Gruppe von Freunden, 13.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • byla jsem se sestrou a hotel neměl chybu. Při další návštěvě určitě navštívíme opět hotel Thermal.

  • Nemám

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Ludmila Klementová

Einzelreisender, 28.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Dobrý den, v hotelu jsem byla za posledních 11 měsíců po třetí ( prosinec, duben, listopad ). Když jsem byla poprvé, tak jsem dostala jednolůžkový pokoj - rohový ztv. " osmičkový", byla jsem nadšená. Pak jsem žádala o stejný, měla osmičkové, ale v jiném patře. Zvláštní, ale žádný nebyl stejný vybavením. V jednom chyběla wc sprcha, v druhém lampa, samovolně se spustil větrák ( klima ), nešlo zastavit. Popis na předtištěném papíře je tak složitý, že to přestane klienta bavit číst. Celou noc hučel, ráno jsem v tom vrtala, nějak jsem to zastavila. Ani pokojská nechtěla do toho vrtat. To jsou malé věci, jen v tak vyhlášeném hotelu nejsou pokoje stejného typu stejné. Jinak jsem byla spokojená. L.Klementová

  • Výhled z výšky na okolí

  • vybavení

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 3.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Dobré wellness služby, skvělý bazén.

  • Špatně fungující sprcha na pokoji č.410.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 2.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • výborná kuchyně - invence u hl jídel /zařazení tradičních jídel - např. kuba, svícková v moderním pojetí/

  • Balneo služby výborné, personál vstřícný, příjemné prostředí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdeněk Křížek

Älteres Paar, 19.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Pobyt i služby byly na velmi dobré úrovni. Jen v našem pokoji (možná u více pokojích) bych uvítal výměnu postele, nebo alespoň nové matrace, (vrzající postel, proležená matrace), ale jinak vše OK.

  • Obrovskou devizou tohoto hotelu je samozřejmě krásně zrekonstruovaný termální bazén, včetně horkého minerálního, a další s tímto přilehlá příslušenství - bufet, posezení. Dále pak i léčebné procedury. Celková spokojenost.

  • Jen nás zarazil poplatek za parkovné, kdy pro ubytované hosty by mělo být jednoznačně v ceně ubytování i parkovné, tak, aby host nemusel opakovaně při výjezdu a vjezdu v průběhu pobytu, si zajistit klasický parkovací,lístek, který na recepci pak při odjezdu potvrdí. Proto by bylo ideální, aby host při příjezdu obdržel univerzální kartu pro vjezd a výjezd, která by platila po celou dobu trvání pobytu. Tento princip, který zde zmiňuji, se běžně používá v hotelech úrovně čtyři, pět hvězdiček, a osobně si myslím, že by tímto se usnadnila práce i na samotné recepci hotelu a také samozřejmě i hostům!.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 23.6.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Ak by som mala znova objednavat lazensky pobyt sla by som priamo cez hotel, Hotel mal na tento pobyt zlavu 10% a ak som o to ziadala portal SPA tak to zamietli, ze vraj som si pobyt zakupila az po tom, co na to bola zlava. Na hoteli mi povedali ze by mi 10% zlavu uplatnili ak by som sla rovno cez nich, ale v pripade, ze som sla cez SPA mam sa obratit na nich

  • Inac s pobytom maximalna spokojnost

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Eva Mrazova

Einzelreisender, 13.6.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • zdravotní péče výborná, jídlo taktéž, bezvadné bazény,vše Ok

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8